Kurýrní společnost GLS Vás bude kontaktovat emailem. V den doručení Vám bude zaslána SMS zpráva s předpokládaným termínem dodání resp. kurýr Vás bude také telefonicky kontaktovat.
Kurýrní společnost DPD Vás bude kontaktovat emailem. V den doručení Vám bude zaslána SMS zpráva s předpokládaným termínem dodání resp. Kurýr Vás bude také telefonicky kontaktovat.
Zásilkovna oznámí SMS zprávou s kódem k vyzvednutí v den dodání balíku na Vámi zvolenou pobočku. Balík bude uložen na dané pobočce po dobu 7 dní. V případě potřeby prodloužení depozitní doby stačí zaslat Zásilkovně zpětnou SMS a automaticky se Vám prodlouží doba na 21 dní.
Změna pobočky po odeslání balíku není možná, ale je možné požádat zásilkovnu o dodání kurýrem na Vaši adresu na emailové adrese info@zasielkovna.sk / info@zasilkovna.cz. Tato služba je ovšem za poplatek.
Česká pošta oznámí SMS zprávou v den dodání balíčku na Vaši nejbližší pobočku pošty.
V případě jakékoliv změny je třeba zavolat na infolinku 840 111 244 nebo zaslat písemnou žádost České Poště podle návodu na stránce: https://www.postaonline.cz/zmena-doruceni
POKUD Vás nezastihne, tak Vám přijde SMS aviso, že Vám ukládá zásilku na Nejbližší poštu. V SMS je i telefon na poštu a máte možnost si zažádáš o opakované doručení zdarma. Jinak se Vám zásilka ukládá na poště po dobu 7 dnů.