Reklamace zboží zakoupeného v prodejně/kiosku

V případě, že si přejete reklamovat zboží zakoupené v prodejně, postupujte prosím dle instrukcí.

Fotografie účtenky nebo bločku z prodejny: Přiložte fotku dokladu o koupi, abyste doložili, že produkt byl zakoupen v daném obchodě a je možné uplatnit reklamaci.

Fotografie poškozeného produktu: Přiložte fotku produktu s jasně viditelným poškozením, které je předmětem reklamace.

Viditelná velikost poškozeného produktu: Ukažte velikost produktu (například u oblečení nebo obuvi), aby bylo zřejmé, o jaký konkrétní produkt se jedná.

Číslo účtu: Finanční prostředky Vám budou vráceny na účet.

Veškeré tyto podklady, prosím, zašlete prostřednictvím Kontaktujte nás | Dedoles

Tímto způsobem zajistíte, že reklamace bude obsahovat všechny nezbytné náležitosti pro její úspěšné vyřízení.

Děkujeme za pochopení.